Avtackning

Idag hade vi avtackning av mig och Linda på jobbet.
Egentligen en dag för tidigt, men vår högste chef och min närmsta chef är inte där imorgon.
Dessutom var chefens chef ändå uppe i gbg idag, så han kom och sa några ord han också.
Kändes märkligt.
Trodde att jag skulle bryta ihop, men jag var på gott humör idag, så det blev inga hysteriska tårar.
Vi fick varsin fin orkidé - mycket bra med krukväxt, så får man ha blomman längre =)

Nåja... imorgon är alltså sista dagen.
Har ett par saker som skall asvslutas. Sedan efter lunch blir det väl att städa av det sista på skrivbordet och rensa ur datorn lite grann osv.
Sedan vid tre drar vi söderut till Skåneland för att få träffa lille Max för första gången =)

Har sökt ett superintressant jobb idag också.
Som jag VERKLIGEN vill ha... så håll tummar och tuttar för mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback