Dag på stan

Idag blir en dag på stan.
Först kika lite efter något att byta de två tröjor som inte passade P mot.
Sedan blir det nog en liten lunch och så förbi P's mammas boutique i Mölndals Centrum för att se om jag kan hitta nån fin topp till nyår eller så.
Köpte ju fantastiska smycken igår som jag gärna vill använda, men de kräver en ganska enkel men snygg topp eller klänning för att komma till sin rätt.
Sedan blir det kanske ett stopp på Santa Fe bara för att inspireras lite av alla vackra möbler de har =)

Efter det får P kasta av mig i stan för jag och några kollegor skall möta upp en gammal kollega och äta en bit mat och dricka lite vin.
Så det blir en nice första ledig dag helt enkelt.
Synd bara att det är -15 grader t.o.m. mitt på dagen.
Jag tycker inte om denna kylan längre... jag vill kunna ha mina nya fina stövlar, men de är lite kalla om man skall gå längre sträckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback