Tornado Babies

Igår var det dags för "the girls" att träffas igen.
Sharro var hemma från London över julen och vi hittade en dag då vi alla fyra kunde samtidigt.
Så det var jag, Sharro, Åse och Elin.
De satt redan på Capuccino och värmde sig när jag kom från jobbet.
Mina brillor immade igen totalt när jag kom in i värmen, så jag såg ingenting och tog jag av mig dem såg jag ju inte speciellt mycket heller ha ha, men till slut såg jag en viftande arm rätt långt inne i lokalen.

Sedan hamnade vi efter lite reashoppings-detourande på Que pasa och käkade lite tapas.
Jag testade lite nya mot vad jag provat innan och det var gott!!!
Dessutom hade vi väldans trevligt.
Och så skrattade vi mycket.... tjejsnack är bra, det är bra terapi.

Vi har preliminärbokat en resa till Spanien till våren/försommaren också.
Det pratades om detta redan i somras, men nu får vi se till att det blir av.
Sharros familj har en bungalow utanför Alicante, så det är bara att boka billiga flygstolar och hyra oss en bil på plats så är saken biff.
En långweekend med tjejsnack, sol och vin.... GOOD!!!


Tack för att ni finns tjejer!

Kommentarer
Postat av: Sharro

Tack själv gumman! Hade en suverän evening, de va jätte underbart o ses o catcha upp!! Ser jätte mycket fram emot Spain ;-)))

Take care. Much Love o många kramar

2010-12-29 @ 15:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback