Garderobsrensning

Eftersom jag shoppat en del vårnytt och dessutom fick lite kläder från chefen häromdagen, så var rensningen ett välbehövt måste idag.
Egentligen började jag för 1½ månad sedan, men gjorde bara klart i byrån i sovrummet då, sedan stannade allt av någon anledning (latmasken?) av.
Men nu känns det som att jag är hyfsat på banan igen.
Borde nog gå igenom lite till imorgon, kanske lika bra att ta fram vårkläderna nu direkt, så man slipper gå igenom allt igen om en månad.

En halv säck blev i alla full med kläder för insamling och ett par plagg hamnade i en "sälj"-kasse.
Det mesta för att det är för liten storlek, men aldrig använt.

Men nu är det lättare att få en överblick i garderoben och de lite finare plaggen hänger så att de håller sig fina längre.
Inser att jag har rätt många partyklänningar som är lite för fina för att jag skall vilja ha dem ut på krogen bara, så det är ju kul att man är bjuden på två bröllop i sommar =)
Bytte dessutom ut alla tjocka trägalgar till tunna metallgalgar istället så blir det ännu lite luftigare.



 
Riktiga partyklänningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback