I paketet fanns...

Hämtade ut mitt paket från HM igår.
Hade bestämt mig innan för att vara väldigt selektiv bland det som kom hem för att bara behålla det jag verkligen kommer använda i sommar.
Därför blev det faktiskt bara tre saker som fick stanna, däribland ett pack med korta sockar att ha i conversen eller andra lågskor.

En vit vardagsklänning med marinblå ränder. Kommer nog att korta ärmarna på den.

Ett par rosa byxor som man kan vika upp varma sommardagar, jag är ju faktiskt mer än byxmänniska än kjol eller klänningsmänniska.
Fick övertala Patrik om att de var fina med hjälp av lite styling ihop med andra plagg ur garderoben =)

Och sist men inte minst min nya, fina sommarväska som jag köpte när vi var i Sthlm.
Ceannis dusty blue shoulder bag - superfin tycker jag och lagom stor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback