Robban fyllde gubbe

Igår kväll firade Robban sin 30-årsdag med stor fest.
Det bjöds på buffé med massa gott, ost och kex samt lite kaka och kaffe + en massa öl och vin.
Jag var i vanlig ordning den ende som var nykter, men det gick bra även den här gången.
Dessutom hade Rob knåpat ihop ett kul quiz som mestadels handlade om honom själv, så jag trodde vårt lag låg bra till eftersom vi både hande hans syster och en barndomsvän i vårt lag, men syster yster försvann efter tre frågor, så vi fick klara oss utan hennes expertis.

Annars var det mycket kärlek i luften.
Inte så van vid att höra vänner säga att de älskar mig, men sista tiden har det blivit mycket av den varan och det värmer ju såklart i hjärtat =)
Kvällen avslutades utanför kvarteslokalen där jag kramade alla hejdå och på köpet fick, en vid det laget ganska dragen, Robban upphoppande i famnen och lite hundjuckande på låtern??? till alla de andras förtjusning.
Det kanske var ett substitut mot den sedvanliga kroken som brukar komma fram efter en ansenlig mängd alkohol =)

Mätt, glad och varm i själen styrde jag bilen norrut och kröp ner bredvid älsklingen i en varm säng.
En mycket bra kväll med andra ord =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback