Spring i benen

Stack tidigt till gymmet för att springa ett längre, lugnare pass.
Knappt en människa där, gött det.

Fick sällskap av Guns n Roses/Hellacopters i lurarna och Miami Ink/Skål på tv:n.
Gött det också =)

Dagens pass:
Lätt löpning/jogg 90 minuter 12,6 kilometer.

Första långa passet på länge.
Fick bromsa mig rätt mycket för att inte dra på.
Meningen är ju att de långa passen skall gå i lugnt tempo.
Där är pulsklockan bra att ha som mätare.
Försökte hålla mig mellan 145-155 i puls och det gick bra för snittet låg på 149 när jag stoppade klockan.
Jag är rätt bra på att träna bålen opch köra styrka för rygg och mage, ändå känns det som att nedre delen av ryggen "dör" nånstans vid en timme och en kvart.
Då känns det som att ryggen tar slut. Kanske en vanesak också för att jag ej är van att springa så länge.
Annars kändes det lätt och bra idag tycker jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback