Yesterdays Bowling Blowout

Vi stack ner till Halmstad direkt efter jobbet igår.
Väl på plats strosade vi först lite på stan, jag kollade in vår butik på Storgatan och till sist gick vi vidare till Grand Hotell där vi åt middag.
Patrik åt lamm och jag åt gös med varsitt glas vin. Gott var det!!

Sedan fick vi sms om att Team Backdraft befann sig i stan och skulle soundchecka.
Så vi strosade tillbaks mot spelstället via Halmstads slott. Det är fint i Halmstad sommartid.
Vintertid vete tusan, men fint med vattnet som rinner genom centrum.


Vi kom fram till spelstället innan de hunnit soundchecka, så vi snackade skit och de åt mat.
Klubben var inte bara ett spelställe utan även Bowlingställe, så efter soundcheck lirade vi bowling.
SKITKUL!!!
Fula skor, alltför tunga klot, strikes, missar mm.
Patrik visade sig vara grym på att bowla även om det inte räckte hela vägen fram till vinst.
Jag satt som en fiskmås och fattade ingenting, han hatar ju allt som har med sport och bollar att göra??!!
Nåja, nu är det förvisso klot i bowling, men de är i alla fall runda.
   

Sedan blev det dags för gig, nästan inget folk alls på stället - tråkigt.
Så vi som var där försökte göra så mycket väsen av oss som möjligt.
Sedan var det några rätt så bastanta madamer som fick för sig att jag var otrevlig mot dem på toaletten när jag frågade om jag kunde få komma fram till handfaten för att tvätta händerna och som de stod i vägen för när de skulle piffa, så de gjorde fula miner på vägen ut från toan. Ha ha ha... vad är det för fel på folk??
   

Skitkul kväll och skitkul att träffa grabbsen igen.
Nu får de se till att boka en Gbg-helg snart med ett gig och en grillkväl i casa del Hellvängen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback