Fix och trix

Imorgon blir det kalas här hemma.
För tanten fyller ju faktiskt 33 år då... lite skumt det där med ålder nu när man blivit lite äldre.
Jag säger nästan aldrig hur många år jag är när någon frågor, utan vilket år jag är född.
Detta resulterar i att jag knappt har koll på hur gammal jag är själv en gång.
Trodde jag skulle bli 34, men efter att ha räknat lite insåg jag att det bara var 33 ha ha.

Har i alla fall bakat sockerkaka som skall bli tårtbotten imorgon och kokat massor med potatis till potatissalladen.
Imorgon skall ugnen få arbeta lite till - två pajer skall tillagas.
Sedan blir det sallad och en massa olika grillade korvar också.
Tror ingen kommer gå hem hungrig.

Men nu blir det ett avbrott från allt pysslande hemma.
Skall upp till Älvevi och heja fram laget till seger tänkte jag.
Senare ikväll kommer dessutom Åsa, Jonas och alla vovvarna från Sthlm.
Vi skall få rå om dem hela helgen.... en av de bästa presenterna faktiskt =)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback