Lååång dag

Fick erbjudandet att åka med grannen in till stan imorse.
Halv sex skulle bilen gå, men när jag såg skeptisk ut omförhandlade hon tiden till tio i sex och jag var på =)
Så vi hade en trevlig resa in med lite tjejsnack och Black stone cherry i stereon.
Fick en go promenad från gullbergsvass till jobbet också - perfekt sätt att starta på.
Så med den tidiga morgonen gick jag halv fem idag... trots det var jag inte hemma förrän tio i sex p.g.a alla jäkla köer på 45:an.
Hann dessutom somna till på bussen så jag var lagom vimmelkantig och lätt illamående när jag klev in genom dörren.

P hade lagat lasagne så jag skopade i mig en liten portion, skrev shoppinglista inför helgens födelsedagsgrill och hoppade sedan i fotbollskläderna och stack till träning.
Lite lätt hektiskt med andra ord.

Dagens träning:
90 minuter fotboll.

Vi var många idag också och kunde spela match på slutet.
Göttigt värre.
Lite sitter de gamla backtakterna i, men jag säljer mig alldeles för ofta och då hinner jag inte ikapp de yngre, snabbare förmågorna.
Hade dock ett bra teamwork med veteranen Silver som spelade mittback idag, kanoooon =)

På fredag är det hemmamatch för a-laget på Älvevi, då skall jag dit och heja efter att ha bakat tårtbotten och gjort potatissallad, sedan blir det 7-mannamatch för mig på söndagen, skall bli skoj =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback