Summer feeling

Använde min 25%:are på Åhléns till att unna mig en Hunky Dory-tröja.
En vit nätstickad söt sak.
Kommer bli grym till sommarens värme med ett linne under.
Såg lite roligt ut när jag provade den ovanpå jättemagen bara ha ha.

Annars shoppade vi fint under kundkvällen.
Förutom tröjan fick jag en varm och go pälsfodrad mössa i militärgrön, två olika bruna nyanser av hårtoning, lite nya hårband, en stylingmousse som även skyddar mot värme och ett diadem.

Patrik shoppade han också och använde faktiskt alla sina rabattcheckar.
Så det bidde en mysig kofta med luva, ett par jeans och en schysst vit skjorta med lite roliga detaljer på.
Sedan shoppade han även lite juleklappar.
Så han kom hem med två stooora kassar med saker =)

Nu sova... imorgon blir en lång dag och dessutom - skivsläpp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback