Uppdaterad frisyr

Klippte mig i våras när Groupon hade en bra deal och nu ett drygt halvår senare var det dags igen på samma salong. Blev ju nöjd sist så jag tänkte att vi kör där igen =)
Håret blev totalt ca 1,5 dm kortare överallt + bra uppklippt runt ansiktet.
Där är de kortaste längderna bara hälften av den tidigare längden om ens det.
Sedan fick jag lite mörkt bruna slingor i underhåret + lite mer uppklippning i det övre hårlagret.
Har ju så tunnt hår att det inte går att göra hur mycket etappklippning som helst eftersom det då kommer se stripigt ut längst ner i längderna.
Men jag blev väldans nöjd även denna gången, även om det är ovant med så kort runt ansiktet.

Så nu är det inte så mycket metal längre över håret.
Mer sofistikerad rock'n'roll ha ha.

   

Längden jämför med förra klippningen:

Kommentarer
Postat av: Mad

Jättefint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback