Rörd och kanske lite störd...

Nu har vi varit på konferens i två dagar.
Eller kanske 1½ för att vara exakt, för eftersom konferensen var belägen i Kungälv gick det ju ganska fort att komma tillbaks till kontoret idag efter lunchen.

Gårdagen bjöd på en massa matnyttigheter, Lagerhaus historia, workshops mm.
Kvällen avslutades med middag och prisutdelning och DÖM OM MIN FÖRVÅNING när faktiskt JAG fick pris.
Trodde liksom det bara gick till butikarna.
Men jag vann "Årets Hedersomnämnande 2010" för min förmåga att alltid se till att ha rätt vara på rätt plats osv.
Kommer faktiskt inte ihåg hela motiveringen, men stort kändes det och jag var både förvånad och lycklig när jag tog emot mitt diplom, ett presentkort att göra något trevlig tillsammans med Patrik för, samt en blomma.
Men jag vart nästan ännu mer rödr då vår butik i Kalmar fick ta emot sitt pris, för jag vet att de har kämpat och det var en mycket stolt och lycklig butikschef som stod där med diplomet i sin hand och tårarna rinnande nedför kinderna.

Dagens schema bestod av lite återblick på vad som sades under gårdagen, en genomgång av vårens och sommarens kommande sortiment samt en härlig föreläsning av den mentala coachen
Johan Plate.
Han var grymt inspirerande, trots sin ibland rätt råa och krassa framtoning.
Men sådant går hem hos mig och egentligen vet man ju det mesta av det som han och andra coacher säger, men man gör ju inget åt vad och hur man tänker.
SÅ mycket sitter i huvudet och om vi bara slutar sätta alla dessa onödiga gränser för oss själva kan vi gå hur långt som helst.

Två inspirerande dagar helt klart alltså!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh gratulerar till priset

2011-03-18 @ 19:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback