Stress mot deadline

Vi har knappt tre veckor på oss att färdigställa vår platta.
Nu inser vi att det är tight med tid.... minst sagt.
Men med gemensamma krafter kanske det faktiskt går vägen.
Skall försöka klura lite texter idag, något jag inte är så himla bra på eftersom jag inte brukar vara speciellt kreativ, men som våra designers på jobbet säger - det går att öva upp.
Så nu skall jag öva utav bara helvete!!!
Sedan blir det nog att damma av basen till helgen och försöka lägga bas på så många låtar som möjligt, så att P kan börja lägga sång ASAP.

Så om jag är mer osocial än tidigare så vet ni varför... har en känsla av att det inte blir så himla mycket träning heller de närmaste två veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback