Ta det lugnt!

Blev en sen kväll igår p.g.a skick av omslagsgrejer till skivbolaget.
Ändå blev vi inte till 100% klara eftersom bolaget kom på att vi skulle få EAN-kod och grejer av dem också.

Sängen först vid halv elva och sedan sova skitdåligt med mardrömmar och ej kunnat somna om efter toalettbesäk var ingen höjdare inför en måndag på jobbet.
Nu börjar nämligen julstressfördelningarna på måndagar.
De som gör att man inte hinner klart på en normal arbetsdag.
Så idag fick det bli halv lunch och sitta kvar en kvart extra efteråt.... försökte ändå att intre stressa upp mig för mycket.

Istället har jag varit lättretad hela kvällen.
Så nu gör jag det ända rätta - går och lägger mig och hoppas på att vara ett piggare och gladare jag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback