21+5 = trött

Nu har vi snart 22 fullgångna veckor i magen.
Har inte känt starkare sparkar, utan bara nån liten försiktig buff inifrån imellanåt.
Mest när jag suttit still eller legat still ett längre tag.
Annars ligger väl Microråttan och vaggas till sömns där inne av mammas aktivitet.
Magen växer i alla fall. Kan fortfarande ha mina vanliga jeans med gummisnodd i byxlinningen, men snart är det dags att gå över till mammajeansen tror jag.
Fick lite kläder av snälla Beccis och kommer få hem paket från HM med lite basplagg i början av nästa vecka.
Lite toppar, ett par jeans och lite sparkdräkter mm i stl 56... de sista är ju givetvis inte till mig då men =)

Men den sista veckan har jag känt mig väldigt trött.
När jag är hemma har jag inte lust att göra mer än att sitta i fåtöljen eller framför datorn.
Och jag tror jag lider av lite sömnbrist för efter den obligatoriska kissepausen nångång runt fyra på morgonen är det väldigt svårt att somna om och sedan ringer klockan halv sex.


Vecka 21 + 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback