Skum dag och shoppingfynd

Hela dygnet har varit lite knasigt.
Först drömde jag att jag spelade fotbollsmatch. Men istället för att fysiskt spela satt vi 22 tjejer i en liten biosalong med varsin handkontroll och spelade matchen via tv-spelat Fifa Soccer.
Ha ha ha hur coolt hade inte det varit???

Kom till jobbet kvart i sju.
Möttes av Maria som redan var där och hade konstaterat att vi inte hade någon internetuppkoppling.
I vårt fall betyder det att vi inte kommer åt ett enda system som vi jobbar i, vilket gjorde mig überstressad eftersom måndag är värsta dagen för mig.
Nåväl. Vi drack te, käkade macka och började sedan röja lite.
Sedan städade jag lite runt min arbetsplats och dammade av skrivbordet... något jag kanske borde göra oftare.
Vid halv niotiden kom i alla fall allt igång igen men då låg jag ju redan 2 timmar back i stort sett, så jag har stressat rätt mycket idag och tog endast en kvarts lunch, men jag hann så jag kunde gå hem i tid i alla fall =)

Mötte upp P i Nordstan och åt varsin burgare på BK.
Sedan shoppade vi loss inne på Åhléns. P hittade en fantastiskt snygg och go jacka + två tröjor till sig.
Jag hittade ett par varma stövlar, en cape, sjal, bälte, strumpor och lite annat smått och gott till mig.
Smått och gott var sådär roliga saker som bomullspads och nagellacksremover... ha ha ha roligaste shoppingen ever.
Vi passade även på att gå in på Lagerhaus vägg i vägg och köpa på oss lite ljus inför vintern.
Rekade lite vad vi hade hemma igår så det var inte mycket vi behövde. Blev fyra vita blockljus så vi kan göra egen adventsljusstake på ljusfat i år, två barkljus och ett 100-pack värmeljus... och så lite godis.

Nu blir det sängen för jag är helt färdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback