Tjejmiddag i Sjövik

Byrån är nu rensad.
Höstkläderna framme.
Vårkläder + sådant som ändå inte kommer passa i vinter är nedpackat för ett halvår framåt.
En del samlat i säck för insamling och bara ett plagg slängt som fått en ful fläck på sig.
Så nu känner jag mig rätt nöjd.
Insåg dessutom att jag har rätt mycket ina festklänningar i stl 36-40 som mest hänger, så skall du på partaj och inte har nåt att ta på sdig så kan du ju alltid kolla med mig innan du köper nåt nytt som blir hängande i nästa garderob.
Man kan ju faktiskt låna av varandra =)

Nu skall jag försöka köra lite de-sunk.
Duscha, byta om och snygga till mig lite.
För ikväll väntar lite tjejhäng i Sjövik hos Emma, Kiwi och Hunken.
Hunken blir herre på täppan bland alla tjejerna nu när husse Jimmy är i Kinaland på inköpsresa.
Skall bli najs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback