Fotbollskväll

Igår var det fotboll för hela slanten för min del.
Körde upp till Älvevi i ösregn vid sju och missade då de första tio minutrarna av första halvlek på vår match.
Det stod redan 2-0 till oss när jag kom dit och målen fortsatte att rulla in.
Matchen slutade till slut med 8-0 för ÄIK - GÖTT!!!
Så en vinst till denna serien, det betyder att vi nu endast förlorat en match so far och vunnit resten.
Gött igen!

Efter matchen åkte jag och Maria ner till pizzerian och köpte pizzor enligt alla tjejers beställningar.
Sedan blev det EM-mtach; Ryssland-Tjeckien på storbild och pizzasvullande för hela laget.
Lite prisutdelning hanns med också. Dels träningspris för 97:orna samt två hederspris för våra trogna 95:or som stannat kvar i klubben trots att deras kompisar bytt till annan klubb.
Massa applåder och glada miner =)
Rullade in hemma på uppfarten igen klockan elva och gick direkt och lade mig.

Det kändes skönt och välbehövt med en kväll utanför hemmets fyra väggar, med tankarna på något helt annat än amning, matning och blöjbyten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback