Rört på fläsket!

YES!!!
 
Idag har jag rört på fläsket!
Först en långpromenad på 1 timme och 10 minuter, 6,66 km =)
Sedan ikväll fotbollsträning på ca 70 minuter.
Egentligen kör vi ju en och en halv timme, men eftersom det stod på hemsidan att träningen var på gamla plan så var vi alla där, men det visade sig snart att det var uppe på Älvevi vi skulle träna.
Tur att det inte är så långt imellan =)
Träningen avslutades med att Rolf hade köpt glass till oss alla eftersom det var sista gången innan sommaruppehållet. Trevligt!
 
Nu skall jag gå igenom lite fler foton, sedan skall jag äntligen skicka upp ett inlägg om vår midsommarhelg innan det är dags att sussa.
Oliver verkar ha kommit in i nån fas där han sover otroligt oroligt.
Sedan jag gick hemifrån idag har han vaknat till två gånger och varit ledsen och igår vaknade han redan vid halv tio första gången.
Hoppas det går över snart och han (och även vi) får sova lite bättre igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback