Superslappt igår

Igår gjorde vi inte många knop här hemma.
Men med ösregn hela dagen så hade vi inte dåligt samvete för det.
Jag var i ofs borta vid affären och handlade mat till veckan, så P för en gång skull slapp det.
Han handlar ju alltid annars. Det var lite lurigt eftersom de lagt om hela butiken sedan jag sist var där.
Fyndade även ett par mjukisbrallor till O på Lindex rea.
 
Annars var det mest titta på film/serier, mata och bada Oliver samt pillande med Tradera och foton från helgen som var. Skickade även iväg en reklamation på mitt halsband då kedjan var lagad, men jag upptäckte det först hemma i soffan. Hoppas de skickar mig en ny kedja, då det ej stod ngt om att det skulle vara andra sortering på det som var i rea-stället.
 
Idag skiner solen än så länge.
Hoppas på en långpromenad idag, men är nog bäst att jag tar med bärselen ifall Oliver inte alls vill ligga i vagnen.
Blir det bära barn kommer det bli svettigt för mamman, men det behöver hon nog, för nu är det dags att ta tag i saker och ting gällande vikt, kost och motion igen.
Vägde in på 70,1 kg imorse, så över 70 igen, dock inte så illa som jag hade förväntat mig.
Men nu ligger det först ett delmål på 2-3 kg ner innan sommaren är slut och sedan ner till ca 60-62 kg när det är klart.
Vill inte göra nån hysterisk matneddragning så länge jag ammar, så det får ta lite längre tid i början.
Utmaningen blir att skippa allt skit med socker i de första veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback