Häng i Dammekärr

Idag har vi varit och hälsat på Marie, Daniel och lilla Julia.
Daniel jobbade i ofs så honom såg vi inte så mycket av, men vad gör det.... han hade ju inte fått en syl i vädret ändå när jag och Marie sätter igång käftarna =)
Vi hade mysigt mammahäng med allt vad det innebär, mycket snack samtidigt som amning, en promenad bort till Dammekärrs friluftsområde, lite lunch och mer snack under amning helt enkelt.
Oliver fick fina presenter, virkade, söta Converse och en fin randig body - tusen tack!

På vägen hem valde jag att köra småvägarna mot Alafors.
Struntade dock i att svänga av vid Uspastorp och var lite wild and crazy och testade ny väg ute på landet.
Trodde jag till slut skulle komma ut vid Skepplanda, men icke, hamnade i Alafors i alla fall.
Men nu vet jag vart Mollsjön ligger och jag har fått se massa fin svensk bondemiljö, mött stora traktorer, sett massa fina hästar osv... myyyys!

När P kom hem fick jag dessutom till ett bra löppass på gymmet, så dagen har varit mycket bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback