Lugn och ro

Idag har verkligen varit en lugn dag.
Oliver har sovit i omgångar hela dagen.
Stackarn, han var inte alls sig själv, men det är ju inte kul att vara snorig och inte kunna andas ordentligt.
Inte ofta det går att natta honom dagtid i hans egen säng utan att det är lite gråt innan han kommer till ro.
Men maten han fick åt han med god aptit.
Tror jag skall ta med två kuber till mamma och pappa imorgon så han kan få extra mat två gånger under dagen.
Skall under långhelgen vara mycket i köket.
Fixa nya puréer till O; ärtor, kyckling, mango/banan mm.
Dessutom tänkte jag försöka baka upp så mycket av vår rabarberskörd som möjligt.
Det får bli både paj, kaka och muffins helt enkelt.
Så finns det lite att fika på i frysen när det kommer folk och hälsar på =)

Nu blir det sängen, så hoppas jag att även jag mår bättre imorgon, men jag tror nog att förkylningen bryter ut på allvar för min del då.
Huvudsaken är att Oliver får må lite bättre snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback