Mammahäng och shoppingeftermiddag

Idag har jag och Oliver varit i Eklanda och hälsat på Maria och Emma.
Mest häng i loungen med span över ängarna =)
Men också lite promenad samt dagishämtning av Leon och mycket god lunch bestående av hemmagrillad hamburgare och smaskig sallad.
Så tusen tack för skönt sällskap idag =)

Sedan vidare till Nordstan där det inte var riktigt lika behagligt.
Körde dessutom fel först eftersom den svängen jag trodde fanns inte fanns längre, så jag fick åka över Göta Älvbron och tillbaks igen...
Svängde in en snabbis om Lagerhaus och hälsade på Suss och Alex där inne.
Sedan ner till David för lite nålstick mot min pollenallergi.
Oliver var fascinerad av alla prylar som fanns inne i behandlingsrummet!

Sedan mötte vi upp Patrik på Åhléns och hjälpte honom att shoppa lite nya kläder så han kan vara fin på jobbet även nu när värmen kommit.
Två par chinosshorts, två skjortor, ett par jeans, lite låga sockar och en tunn sommarjacka blev det till honom.
Försökte få honom att köpa ett par av shortsen i rött, men där kände han sig inte riktigt bekväm, blev inte heller bättre av att jag kom med glada tillrop om "pigg färg" ha ha.

Sedan var vi på barnavdelningen och köpte två solhattar till Oliver.
Det saknade han i sin garderob och behövs verkligen just nu.
Sedan smög P ner en Tigerskallra och ett virkar gosedjur också medan jag bytte blöja och ammade.
För egen del blev det inte så mycket shopping. Kollade efter en av bikinisarna som var med i utskicket i marin/rött/vitt, men den fanns inte kvar i min stl så då struntade jag i bikini.
Blev ett par nya pilotsolbrillor eftersom mina gamla blivit så skavda i glaset och så fick jag klackat om mina nya, fina skor =)

Väl hemma och efter nattning av O fick vi till slut middag.
Blev av den lättare sorten idag. Sallad med tonfisk, ägg och keso... mycket gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback