Hälsomånad - dag 2

Ok dag idag med.
Ett snedsteg - en liten bit mjuk kaka då vi träffades några ur föräldragruppen.
Plus att jag tog två goda mackor av fruktbrödet Ulrika bakat, kanske borde hållt mig till en, men jag tror min mat under dagen hållt sig innanför ramen tack vare promenaderna i alla fall.
 
Mat:
En grov macka med keso och kalkon till frukost.
Två skivor fruktbröd med philadelphia och skinka + en liten bit mjuk kaka till mellanmål.
Fisk, potatis och morötter + en klick yoghurt till lunch.
Middagen idag blev kanongod; lammfärsbiffar med bulgur, kokta grönsaker och tzatziki, till detta en halv dl rödvin som var kvar från helgen.
 
Motion:
Två promenader, totalt 8km på 80 minuter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback