Hälsomånad - dag 4

Skickade ut en förfrågan igår till de andra i föräldragruppen om ngn ville hänga med på långpromenad då det såg ut att bli soligt väder idag.
En mamma med barn hängde med. Så soligt var det kanske inte, men det regnade inte i alla fall =)
En lång rask promenad varav halva gick längs Göta Älv.
Kul att ha någon att snacka med också så tiden gick snabbare.
Idag har jag inte känt mig lika sötsugen som de andra dagarna, det bådar gott!
 
Vad som är trist är att jag återigen blivit förkyld.
Kände mig hängig imorse, men nu på kvällen har jag blivit riktigt täppt i näsan igen =/
Så less på detta som aldrig går över!!!
Antar att det är den lilla sömnen som gör att man har noll motståndskraft och precis då man fått näsan över vattenytan så händer det ngt med lilleman som gör att han sover sämre igen och vaknar 3-5 ggr/natt =(
 
Mat:
En grov macka med paprikakeso och rökt kalkon till frulle.
Ett kokt ägg som mellanmål.
En grov macka med en burk makrill i tomatsås fick bli lunchen då vi inte hade några rester kvar i kylen.
Till middag blev det kycklingfilé med bulgur, lite kokt majs, ärtor och paprika samt två olika såser gjorde på grekisk yoghurt.
Kvällsmål blev en skål med hallon, kesella och banan.
 
Träning:
10,6 km rask promenad med barnvagnen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback