Hälsomånad - dag 7

Sista dagen på första veckan.
Det har varit en bra dag tycker jag allt, även om det inte blev någon promenad.
Mina synder denna första veckan är ganska lättsummerade.
En liten bit kaka på fikat i tisdags, fem pepparkaksballerina och åtta skumtomtar.
Det är ju typ vad jag satt i mig på en dag innan - minst.
Skall bli spännande att se vad vågen säger imorgon... men vågen är ju inte det viktigaste egentligen.
Vill ju se resultat på kroppen, det dröjer dock lite till och kommer nog kicka igång på allvar när jag kan ta tag i lite mer högintensiv konditionsträning igen.
 
Mat:
Filmjölksbröd med philadeplhia och skinka + några gurkskivor och körsbärstomater till frukost.
Mellanmål blev keso med apelsin och kanel innan gymmet.
Efter gymmet åt jag ett kokt ägg i väntan på middag.
Flygande Jakob med ris till middag - kanske lite för flottigt för att egentligen passa in i denna månad, men vi skulle haft gäster som tyvär fick lämna återbud med kort varsel då dottern fått feber =/
Ett litet glas rött blev det till middagen också.
Kvällsmat blev en skiva filmjölksbröd med philadelphia och skinka + fyra skumtomtar.
 
Träning:
50 minuter styrketräning med fokus på ben och bål.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback