Just do it!

Ibland blir jag lite trött på mig själv för att jag inte får tummen ur med vissa saker.
Som att olja om köksbordet t.ex.
Gjorde det idag och det tog ju bara tio minuter så var det klart + att det får torka in under natten och sedan torkas av imorgon.
Men det är ju bara att göra. Det är ju funderandet över OM man skall göra det som gör att det aldrig blir av liksom.
Nästa sak att ta tag i möbelmässigt är invaxning av våra shesammöbler så de kan bli som nya igen =)
 
Har även fotat en hel kasse med barnkläder och skor som skall säljas av.
Vi hade genomgång av tre stora påsar igår för att se vad som skall sparas till en eventuell Microråtta 2.0.
En hel kasse blev det med bara sommarkläder som vi avvaktar med.
Även om det inte passar eventuell ny bebis i stl så är det i alla fall inte läge att sälja av kortärmade och kortbenade kläder mitt i vintern.
 
Resten av veckan måste jag nog sikta på att göra klart fotoboken jag håller på med så mycket som möjligt.
Deadline är siste november för att få rabatten på 50% som vi fick via Lovefilm och den vill vi ju gärna ha nu när det blir en så stor bok!
Kommer vara bilder från tiden under graviditeten fram till nästan 11 månader.
Hoppas att Oliver kommer tycka det är kul att titta i den sedan när han blir lite äldre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback