Solo på kvällskvisten.

Idag har vi varit i Lerum och hängt med Comazzisarna.
Isabelle och Luisa. Strax efter lunch kom även Maggan, så tre damer ur Comazziklanen på en och samma dag - inte så illa =)
Förutom att äta både god lunch och gott fika hann vi snacka en hel del, men timmarna går som vanligt alltför fort.
Men nu skall vi i alla fall få hem hela familjen till oss nån lördag eller söndag i december och det blir ju nice!!
 
Kom hem strax före tre.
Lät Oliver sova kvar en stund i bilen innan det blev väckning och middag.
Sedan blev det lite svårare att fördriva tiden då Patrik inte kom hem som vanligt eftersom de har ledningsgruppsmöte på jobbet hela kvällen.
Vi var uppe och lekte en stund, då lyckades lille pilloliven välta en gitarr över sig själv.
Bra där... jag måste bli snabbare helt enkelt.
Nåja, han skadade sig inte utan blev mest rädd när den föll i backen - gitarren verkade hålla den också.
Sedan fick han pilla lite på den ifrån mitt knä när jag hade koll och efter det var det rytande "NEJ" när han var på väg mot gitarren igen.
Jag vill fortfarande tro att man skall kunna lära honom att vissa saker inte är ok att leka med.
 
Sedan premiärduschade vi hemma.
Testade ju på simmet sist och han tyckte det var sjukt kul, så jag monterade av bordet på vår Antilopstol och ställde in den i duschen.
Sedan fick han duscha ganska länge och jag tvättade håret på honom för första gången nånsin.
Det gick fint det med och det var kul att duscha även denna gången och leka med strålarna från duschmunstycket.
Sedan välling och ner i loppebingen.
Tog dock en halvtimme innan han kom till ro och somnade - då var jag sjukt hungrig.
 
Men u har mamman fått middag i magen, en kopp te och några pepparkakor.
Så jag sitter här vid datorn eftersom jag är gräsänka och skall fortsätta pilla på vår fina fotobok till Oliver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback