Depressed

Nu är jag inne på min femte förkylningsvecka.
Första veckan jag hade i september var det inte så illa, så då tränade jag två pass, men lite lugnare.
Sedan ballade halsen ur och då skall man ju som bekant inte träna.
Men nu börjar det bli bra drygt.
Alla mina planer gick i stöpet.
Det var både att kanske knipa en plats åtminstone som avbytare i 11-mannalaget och det var att springa milen på Running Lights i Alingsås.
Åt helvete gick det med båda de sakerna =(
Det värsta är att jag funkar som så att jag äter ännu mer skit när jag inte tränar, så nu har jag dessutom lagt på mig två kilo - de två som jag gick ner genom att hålla igen lite och gå lååånga promenader varje dag.
Inte ens det har jag ju gjort nu på en månad, eftersom lilla rundan på knappt tre km i mellantempo gör mig helt svettig.
 
JAG VILL BLI FRISK NU INNAN JAG BLIR GALEN!!!!!
 
Kanske dags att lägga sig redan nu då.
Zzzzzzzz...

Kommentarer
Postat av: Petra

Upp med hakan! du får ta nya tag när du blivit friskare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback