Tuff natt för förkyld liten kille

Inatt var en väldigt tuff natt för lille Oliver.
Inte så lätt när man har svårt att andas ordentligt p.g.a täppt snok.
Vet exakt då jag hatar att andas genom munnen själv.
Sista gången vi gick upp innan P skulle upp var vid fyra, då satte vi oss i fåtöljen i vardagsrummet uppe och ammade och somnade båda två.
Vaknade sedan av att Patrik klappade på mig vid kvart över fem när han kommit upp.
Galet.
Vi lyckades i alla fall somna om vid sex-tiden och sov till halv nio.
 
Risken finns att mamman är så trött på Danko på torsdag att hon somnar stående.
Illa i så fall.
Imorgon kommer i alla fall farmor och busar med Oliver, så då skall jag passa på att ta en dusch.
Denna kvällen gick åt att titta på en komedi, och nu vid nio blir det bums i säng för min del.
 
Ja, just det.
Fick även tummen ur och fixade in fårskinnsfällen i sittvagnen.
Krävdes lite hålklippning och uppklippning på sidorna, men nu sitter den ganska bra.
Vill inte klippa bort stora delar ifall det blir så att den skall in i en liggdel någon gång i framtiden igen.
Men nu kan älsklingen i alla fall få det varmt om rompan när vi är på långpromenad =)
När det blir riktig vinter sedan skall även åkpåsen i.
 
Kvällens film blev "Friends with kids".
Söt film, om än väldigt lång för att vara amerikansk komedi.
Men vad blödig man blivit för allt som handlar om barn efter att man själv blev förälder.
Helt galet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback