Sjukstuga

Idag har både jag och Patrik varit hemma sjuka. Han har dock mer symptom på vanlig influensa med feber och ont i kroppen.
Själv har jag vilat mycket och försökt äta mig till kraft igen.
Har blivit mycket tv liggandes i soffan. 

Pysslade i intervaller med att slå in alla julklappar. Det är ju trots allt mindre än en vecka till julafton!!!
Så nu ligger det ett gäng under granen.
Lyckades också med konststycket att sätta mig bredvid stolen rakt ner i golvet under julklappspysslet, inte att rekommendera! Det gjorde ont samtidigt som det var hysteriskt kul att jag är så jäkla klumpig.

Sedan har jag ägnat mig åt att sanera bort eventuella baciller både i badrummet och på mig själv. 
För imorgon efter jobbet åker jag och hämtar hem Oliver som då haft två toppendagar hos mormor och morfar.
När vi ringde för att säga godnatt idag var han hur glad som helst :)

Någon har varit snäll i år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback