35 bast!

I tisdags fyllde jag 35.
Inte riktigt medelålders kom vi fram till, för nuförtiden hinner man ju oftast med några fler år än 70 innan man trillar av pinnen, tar ner skylten och vandrar vidare...
Det hela firades i söndags här hemma med mina föräldrar och Patriks föräldrar. Vi åt grillunch och tårta och jag fick fina presenter.
Sedan firade vi i familjen på rätt dag med lite fler presenter och kärlek.
 
Kan konstatera att för fem år sedan när jag fyllde 30 var jag nog i mitt livs bästa form och nu fem år senar eär jag garanterat i mitt livs sämsta form...
Men, jag har en underbar liten son som jag älskar innerligt och han är värd varenda sömnlös natt, förkylning som satt käppar i träningshjulen samt smärtorna i ryggslutet som kommit efter graviditeten.
Så med facit i hand är jag hellre i dålig form än att inte ha min lilla familj.
Formen är ju lättare att göra något åt =)
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis kompis på födelsedagen.. lite i efterskott... =) kramar från Skåne

2013-09-03 @ 06:31:11
Postat av: Cissi Sander

Men jag tror jag missade din dag... Jaja det har varit lite annat som jag haft fokus på. ;)
Grattiskramar så här i efterskott om jag inte kom ihåg dig på Fb. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback