Gravidkrämpor

Förra graviditeten var lätt.
Dessutom kom Oliver drygt tre veckor tidigt så jag hann aldrig samla på mig vätska och svullna.
Denna gången är ALLT annorlunda.
Nu har vätskan börjat samlas sedan nån vecka eller två tillbaks vilket resulterar i svullna ben framförallt.
Dessutom svullnar händerna och jag har fått problem med karpaltunnlarna vilket gör att jag har ont i händerna och inte riktigt kan greppa om saker, eller ibland knappt ens bre min macka.
Värst är det såklart precis på morgonen.
Men detta syndrom bör försvinna efter förlossning då kroppen släpper vätskan igen, hoppas!!
 
Annars lunkar dagarna på här hemma.
Ligger mycket på soffan och tittar på TV.
Project Runway, Lyxfällan och Top Model.
Tvättar och viker tvätt.
Spelar SongPop på mobilen.
 
Jag kommer snart att vara hjärndöd...
 
Men jag gillar vårsolen som skiner utanför fönstret =) Kanske blir en fika på uteplatsen senare idag när det blivit lite varmare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback