Tanka energi

I veckan som gick fick jag flera möjligheter att tanka energi.
Först "syjuntekväll" med fotbollsdamerna.
Vi startade med en timmes gemensam rask promenad innan vi alla nio proppade in oss i en bastu.
Finns det hjärterum så finns det stjärterum som det så vackert heter.
Sedan bjöds vi på god middag och vin och en massa prat om högt och lågt och skratt så tårarna rann.
Så skönt att ha detta gäng som bollplank. Tacksam.
 
(null)
 
(null)
Sedan bjöds det på solsken i Göteborg och jag unnade mig en långpromenad längs kajen bort till Järntorget och tillbaks. Stenpiren har verkligen fått ett ansiktslyft de sista åren.
Soooool.... behöver den. Även om det är kallt så är ljuset så energigivande.
 
(null)
Fick låna två pussel att sitta och pilla med på kvällarna.
Till sällskap med pusslandet har jag ofta P3 Dokumentär eller P3 Historias poddar i örat.
Mycket intressant och avkopplande.
 
(null)
Sist men inte minst, härligt häng uppe i Getskär hos min vän Emma.
Häng framför "brasan", lågpromenad, Emma badade!!!, god mat, lite tv (
Alla är fotografer, se den om du inte gjort det!) och samtal om allt.
Supermysig dag och så avkopplande.
 
Tack alla goa vänner för att ni finns! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback