Kurs i närvaro

För ett par helger sedan bestämde jag mig för att våga.
Våga testa något nytt, göra något bara helt för min skull.
Så jag drog på kurs i skogarna utanför Gråbo, till ett magiskt ställe vid en sjö utan mobiltäckning.
Helt själv, med intentionen att bli mer av mig och kanske träffa nya vänner med liknande tankar om livet, relationer och känslor.
 
(null)
 
I kursen ingick yoga, meditation, beröringsövningar, närvaroövningar, vegetarisk mat, frigörande andning, bad i sjö, eldceremoni och trumresa.
Spacet och gruppdynamiken kändes väldigt trygg och kärleksfull och det lilla obehaget av nervositet jag hade när jag kom dit försvann snabbt.
Underbart att möta människor i sådan närvaro och i så låååånga varma kramar.
Utan krav, måsten och förväntningar.
 
(null)
 
(null)
 
Magisk natur runt om och sjön höll en temperatur på 25 grader.
 
(null)

Kan varmt rekommendera er som känner att ni vill ha ut mer av livet.
Bli mer av er själva, känna mer och djupare känslor, mer glädje, lek och harmoni.
Att våga gå en kurs i närvaro/tantra och låta livet bli större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback