Året 2007

Aldrig gjort förut: Jag var på hojsemester på Gotland. 
Nyårslöften: Höll de flesta - tror jag.
Död: En kompis long lost valde att lämna jordelivet blott 24 år gammal.
Land: Var i Grekland och firade mammas 60-årsdag.
Lärdom: På jobbet talar man för döva öron.
Framgång: Bandbyte och träningsperiod/viktminskning.
Skada: Nej.
Köp: Medlemsskap på Viktklubb.
Slöseri: Kläder, kläder och så lite nya kläder...
Glädje: Eget hus, massa kärlek och nytt band.
Jul: Skall bli gott med ledigt.
Program: Träningsprogram?
Önskan: Att fortsätta vara lycklig och hålla mig frisk.
Födelsedag: 29 ljus på tårtan.
Må bra: Träning och kostomlägg.
Kändis: Dem läser man bara om...
Saknad: Mindre stress och mer ledig tid.
Människa: Patrik - mitt allt.


Listan snodd från
Hockeyfrun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback