Genomförkyld

Hade ju ont i halsen igår. Tog det lugnt på träning p.g.a det.
Men inatt vaknade jag och hade så ont att jag trodde det skulle bli ett besök på Axessakuten idag för att få medicin mot halsfluss.
När jag vaknade imorse så var dock halsen bättre. Den känns fortfarande raspig, men jag kan svälja utan att grina illa, däremot är jag nu snorig som fan istället och får ta nässpray för att kunna andas.
Har sovit tio timmar per natt i helgen, men det hjälper ju tydligen inte.
Var ju bara 3-4 veckor sedan jag var hemma sjuk senast =(
Tror det är stressen på jobbet som gör att det inte läkt ut helt och att kroppen har sämre motståndskraft.
Nu kan jag inte vara hemma, så jag får väl kolla med de andra om jag kanske akn slippa ifrån telefon lite i alla fall på måndagen och bara stansa order på löpande band - dem finns det ju ändå gott om och de måste in innan veckan är slut.

Kommentarer
Postat av: Morganerica

really good site!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback