Höstinspiration till garderoben...

Har suttit och glott runt lite på Ellos hemsida efter lite inspiration till höstens vardagsgarderob.
Hittade en hel del fina grejer.
Men jag kommer nog inte köpa allt därifrån, men då vet man ju lite mer vad man letar efter i alla fall.
Saker på min shoppinglista som jag vill ha till höstens kyligare dagar:

- En grå kofta/cardigan.
- En till kofta&cardigan - gärna i nån grön färg.
- Nån svart baspolo.
- Ett par kortare shorts - kanske i brunt?
- Ett par höga stövlar med inte allt för hög klack, i brunt eller svart.
- Stickade leggings eller tights i olika naturfärger.
- En schysst keps i armémodell, men i ett mer "dressat" tyg.
- Ett par svarta stuprörsjeans.

Jaha... då var en liten önskelista klar minsann. Vi får väl se vad plånboken kan tillåta mig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan varmt rekommendera just Ellos svarta stuprör, har för mig att de fanns kvar även i höstkatalogen. 299 spänn och skitsnygga!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback