Baby-boom

Ringde precis min kompis Åse.
Hon ringde mig för ca två år sedan och berättade att hon träffat en snubbe, lite äldre, som hon var tillsammans med. Det visade sig att han var drygt 40 då.
Efter det har vi bara setts en gång då vår gamla fotbollsklubb firade 40 år och då hade hon precis flyttat in till honom i Landvetter.
Nu har jag bjudit dem till vår fest, men inte fått svar på varken inbjudan eller påminnelsen om OSA-datum, så jag började bli orolig eftersom det inte är likt henne att bara inte svara.
Så nu ringde jag upp henne och var helt beredd på att det skulle ha hänt nåt.
Det hade det ju i ofs... nåt roligt.
Hon är gravid!!! Det kom fram då jag föreslog att vi kunde ta nån hojtur ihop allesammans och hon sa att hon nog inte fick plats i skinnstället just nu. Så i augusti blir det barn.
Hennes gubbes dotter fyller dock 20 samma dag som vår fest är så de visste inte om de kunde komma ännu.

Ibland är det bra att ringa vänner man inte hört av på länge - man får alltid nåt nytt att fundera på =)

Kommentarer
Postat av: Ofelia

Oupps. ;) När tänker du och Patrik avla fram en liten knodd då? ;) *hint*

Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback