Turkosa drömmar...

Passade på att använda mitt rabatterbjudande på HM när vi var nere i Malmö.
Ett par svarta linnebyxor som går att knäppa upp i längre shortshöjd, en turkos solklänning ur Kylies kollektion, ett till likadant halsband som jag köpte för ett par veckor sedan för att det skall bli lite mer runt halsen och en solskyddslotion.
Klänningen är väl egentligen en kjol om man skall tro på texten HM anger, men jag tycker den funkar som en tubklänning också. Skall nog försöka hitta passande sidenband och sy egna axelband till den, för jag är lite nojig för att den skall åka ner över bysten.

Malm?shopping


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj vilken fin klänning. me like

Postat av: Anna

nice stuff sexi saxi!
vad äter du på vardagarna då?
kram!

2007-05-14 @ 22:36:07
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Ofelia

Den där 'klänningen' är fiiiin. :)

2007-05-14 @ 23:29:22
URL: http://psilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback