More bling bling for me...

Yes!!!
Smyckepartyt var trevligt as hell.
Sköj att träffa Therese igen framförallt.
Sedan var smyckena över förväntan. Tydligen var det en bra omgång sa de som varit med ett par gånger innan.
Vilket tyvärr gjorde att man fick välja sina favoriter bland de typ tio halsband som jag gillade.
Fyra blev det i alla fall så jag hamnade under tusenlappen.
Det är ju trots allt inga ädelmetaller, men många av dem känns som att de kan hålla i designen ett tag till, i alla fall om jag skall gå efter vad jag tycker är snyggt.
Det blev:

Ett lite mer vardagligt halsband med mandelformad silverram med svart sten i på mörkgrå silverlänk.
Ett med lite kraftigare silverkedja med ganska stort hjärta på med lite ingraveringar.
Ett långt halsband med två kedjor; ett med en liten nyckel på och den andra med ett hänglås på.
Ett halvlångt med en stor tand på i avslutet.

Halsbanden får vi om ett par veckor - efter löning, men jag gjorde insättningen till T direkt, så man vet vad för pengar man verkligen har att röra sig med.

Ser fram emot nästa smyckeparty om ett halvår någon gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback