Skånehelg...

Nu har jag packat väskan för en helg i Skouneland!
Vi sticker redan klockan tre imorgon från jobbet till kompisarna i Asmundstorp utanför Landskrona.
Fredagen blir nog bara käk och mys och tv-spel kan jag tänka mig.

Lördag förmiddag sticker jag och Patrik över till Helsingör för att fylla på sprit och vinförrådet en aning.
Detta är vad jag tänkte proviantera:
image1045
De som känner mig kommer säkert tycka det är onödigt med tanke på vilka otroliga mängder alkohol jag konsumerar varje år *s*
Men lite somriga drinkar sitter inte fel nu när det börjar bli väder för datrkastning och grillning om helgerna.
Patrik skulle satsa på blended whisky, lite likörer och olika rödvin tror jag.

Sedan tillbaks till Landskrona där vi skall repa med vårt blackmetalprojekt Ulverheim.
Det består av Patrik och mig, och Mathias på keyboard (han är dock inte med på repet) och så Nicke och Patrik från The Forsaken... lite skoj ändå. Trodde liksom inte för tio år sedan då jag lärde känna Nicke att vi en dag skulle repa ihop ha ha.
Tror dock jag kommer ehm med blåmärken på armarna efter alla smällar jag kommer få då jag inte kan spela tillräckligt fort.

Lördag blir det lite partaj med hela familjen, Patrik och grannen och kanske Steffe också.
Kommer Steffe hoppas jag att han har med sig Kajsa med!

Söndag blir ytterligare rep och säkert pizza, sedan får vi åka hemåt igen =)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Men så mycket smarrigt ;) hihi.

Jag kommer vara i Göteborg en hel vecka!;D

Postat av: anna

åh yeah! tequila rose!

och ja även om man inte dricker mängder så är det ju lite lyxig feeling att ha lite snygga och goda drycker hemma.

kram!

2008-04-25 @ 09:35:39
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback