Nya skor - 2 för 1

Vi har varit och shoppat hela dagen idag.
Först var vi på Freeport ett par timmar.
Patrik hittade ingenting. Men å andra sidan är det inte så mycket butiker för herrar där heller.
Jag hittade lite saker:
Ballonger och servetter till mitt 30-årskalas.
2 par snygga skor på Scorett.

Sedan stack vi vidare till Kungsmässan där Patrik återigen inte hittade något mer än ett halvt kilo kaffe från Kahls.
Jag hittade en T-shirt och en vit kofta på Gina Tricot.
Provade även en snygg kappa inne på Zara, men det får vänta tills det blir lite kallare ute.
Sedan åt vi en buffé till tidig middag innan vi åkte hemåt igen.
Tror vi varit borta mellan 11-18:00, så vi är helt slut i kroppen nu.

Det jag köpte:
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann

Scorett har så tokigt mycket snygga skor, jag har svårt att gå in där utan att komma ut med nya skor :D

Postat av: Ann

Haha mmh :D

2008-08-08 @ 21:15:01
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback