Fun Days Work!

Idag har jag jobbat nästan åtta timmar.
Lite ineffektivt, men ändå =)
Men betydligt roligare jobb än mitt normala.

Kom till Therese som var dagens värdinna strax före halv tolv.
Dukade upp hela mitt medhavda prylbord och klockan tolv när Malin dykt upp startade vi klassen.
Vi tog det i lugn och ro eftersom ingen hade bråttom nån annanstans och de fick chans att ställa en massa frågor.
Fick sålt en hel del och två nya bokningar där de båda damerna är värdinnor för sina respektive vänner.
Så det var väldigt positivt.

Efte klassen när Malin gått hem gjorde jag en make på Therese.
Det var nog mer en partymake så den åkte av innan vi stack bort till Olskrokstorget för att fyna på Limit.
Therese hittade en kofta och jag hittade en ursnygg röd handväska från Friis och Co.
Nice!!!

Sedan vidare till mams och paps där jag fick middag och sedan lade en make på mamma.
Har aldrig sett min mamma med ögonskugga innan, så det var skoj.
Jag tyckte i alla fall att de blev fina båda två =)

Sedan höll jag på att somna på väg hem.
Men kom fram till Katta helskinnad och lämnade igen den lånade make up:en.

Nu blir det nog soffan resten av kvällen faktiskt och kanske en film?


Kommentarer
Postat av: Malin

det där var då fanimej en riktigt jävla snygg väska :P haha kram malin

Postat av: Sofia

Skitsnygg väska! Jag älskar Friis och Co's väskor!

2008-12-28 @ 19:46:01
URL: http://vildvittra.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback