Juldagsparty!

Igår var vi ute ett par tjejer och svängde våra lurviga.
Gjorde ett par mobilinlägg, men de har tydligen inte kommit fram, typiskt.

Nåja vi hamnade till slut på Deep där jag inte varit förut.
Men vad kul det var och vad trevliga alla människor var igår.
De flesta killar var faktiskt bara intresserade av att prata och ha trevligt, inte flirta och ha sig.
Och det var skönt... man kunde vara avslappnad och trevlig hela kvällen utan att bli förbannad och tycka det var jobbigt.
Eller så har jag blivit gammal och ful och ingen är intresserad längre ha ha.

Vi hamnade dessutom vid ett s.k. VIP-bord där helrör, skumpaflaskor, slödricka och cider stod i stora hinkar.
Jag tyckte dock att jag fått nog av alkoholen för kvällen så jag tog inget.
Är lite nyfiken på hur hela grejen funkar.
Det verkar som att killarna i gänget tar turer, de betalar varsin gång. Alltså fick killen igår vars tur det var pynta upp ca 20.000 för den kvällen i dryck, men sedan kanske han inte betalar på 4-5 veckor?
Men tjejerna som hängde med dem då?
Är de också med och tar tur eller sitter de bara och inkasserar?
Främmande miljö helt enkelt.

Vid två mötte jag och Åsa upp Patrik utanför och vi åkte med Party-Uffe hem.
Åsa såg mest ut att undra vart 17 hon hade hamnat mitt bland alla blinkande lasersvärd och Rammstein på högsta volym.

Lite bilder:
   
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahaha "Åsa undrade nog vart sjuttan hon hade hamnat...." *skrattar så jag nästan kissar på mig" Jo för att uttrycka det MILT så var nog känslan sån... Jag menar ja jag vet inte vad jag ska säga förutan att bara skratta....



Nåväl, var förbannat trevligt och idag är jag mega bakis så Stefan har väl kommit förbi er och lämnat taxipengar och så hoppas jag?



Nä, sova lite till tror jag...

2008-12-26 @ 18:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback