Shoppingen igår.

Var på Allum i två timmar igår.
Strosade mest omkring.
Letade inte efter nåt särskilt och mina julklappar var redan inköpta.

Hittade i alla fall en schysst vit figursydd skjorta med grå och lite skimrande ränder i på HM.
Och ett par röda strumpbyxor på Åhlens som jag kan ha till vår firmafest i januari. Då blir det ju något rött i alla fall.

Egentligen var det ganska lugnt i affärerna igår.
De flesta som var där verkade handla mat eller irra runt efter sista-minuten-klappar.
Alltså var det ingen strid för att få plats i provrum och dylikt.

Vero Moda är nog stället att gå till om man vill ha en fin festklänning till helgerna i år.
Damn vad mycket olika klänningar deet hängde där inne.

Personligen vet jag inte ens om jag kommer orka ge mig ut på mellandagsrean alls i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback