Fest i Sjövik

Oj oj oj... vilket partaj.
Vi var bland de första att anlända och det stod ett stort "Välkommen" målat på uppfarten till huset.
Dessutom var det två stoa grillar igång så att alla skulle få plats med sitt kött.
Mmmm....

Huset var stort och de hade kommit hyfsat i ordning.
Köksgolvet var ännu inte på plats, men det kommer att bli skitfint.
Och en mysig stor trädgård dessutom.

Dessutom dök det upp hur mycket folk som helst.
De flesta i 25-årsåldern och alla hade hus i Sjövik.
Undrar hur detta kommer sig??? Har aldrig ens varit där förut trots att det ligger så nära Göteborg.
Och så hade en av killarna med sin sin minimotorcykel, så den var jag ute och lekte med =)
Det finns fördelar med att vara nykter också!

En snubbe såg dessutom ut som Bingo Rimér så länge han hade på sig sina solbrillor, det tyckte jag och Becca var hysteriskt kul ha ha. Han var dock måttligt road över att vi kallade honom Bingo.
Patrik och snubben med minimotorcykeln blev bästa polare under alkoholens dimma och skulle kramas, vilket resulterade i att Patrik blev skallad på kinden, eftersom killen var rätt full och vinglig, men han var lika glad ändå.

Framåt halv ett tyckte jag dock att det var dags att börja köra hemåt.
Becca hade fått tag i Daniel och följde gärna med oss till Älvängen, så vi hade ett stopp hemma hos honom först och han  ställde sig minsann mitt i natten och bakade rabarberpaj med vaniljglass till oss.
Inte illa! Nån timme senare lämnade vi dem ifred och stack hem för att sova.

Gårdagens outfit:

Cerisrosa leggings från Ellos.
Svart fodralklänning från Gina Tricot.

Bytte senare om till jeans och varm luvtröja.

Kommentarer
Postat av: Malin

Nasty...jag var också i sjövik igår..haha =)

2008-07-06 @ 13:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback