Dubbelskoj!

Wooo.... skoj att mötas av så många kommentarer när jag loggade in här.
Ok det var fem stycken, men för mig är det många ha ha ha.

Dagens andra roliga var sju timmars hojåkning.
Imorse var det kallt som fan. Fem grader plus när jag lämnade hemmet halv sju.
Då jag kom till Eurostop i Halmstad frös jag så att ena benet höll på att skaka av fotpinnen.
In på Statoil och köpte mig en mecka och en mugg kaffe - mest för att värma händerna på =)
Sedan vidare till Osby.

På hemvägen var det varmare men helvete vilken motvind jag hade så fort jag svängde ut på motorvägen i Halmstad. Konstant nackträning i två timmar skulle man kunna säga.
Tror jag såg rätt rolig ut då jag testade olika ihopkrupna körställningar på vägen hem för att undkomma den mesta av vinden.

Väl hemma stack jag direkt till gymmet och solade mig för att bli lite varm.
Trots att jag ställde ner fläkten på det lägsta och pressade en kvart kom det inte en droppe svett... jag som annars brukar ha en pöl under svanken - det säger en del om hur frusen jag var.
Men rackarns så skoj att få köra hoj igen =)

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Alltid kul med kommentarer : ) blir lika glad varje gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback