Sol och massage

Stack iväg till gymmet en snabbis för att sola.
Solariet jag hade sist var inte ledigt så jag tog ett annat, där jag helt plötsligt fick soltid för nästan en halvtimme på de poletter jag stoppade i... bara det att jag efter ca 20 minuter tyckte att det räckte och inte fattade vart stoppknappen satt.
Så jag gick helt sonika upp från solariet, klädde på mig och öppnade dörren och väntade ut att det skulle slockna.
DÅ hittade jag stoppknappen. ha ha ha.. ibland är man bra korkad.

Efter solning kollade jag om massagefåtöljen jag spanade in sist var ledig och det var den =)
Så jag satt väl där i tjugo minuter ungefär medan den knådade hela överkroppen och vibrerade på underbenen.
Gött som tusan. Och lite ont gjorde det allt på sina ställen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback